NIEUWS

Bijzondere Algemene Ledenvergadering 16 mei 2020 15:30 uur

Beste leden van SCV’58,

Bij deze word je van harte uitgenodigd voor de Bijzondere Algemene Ledenvergadering. De drie voetbalverenigingen zullen dan in een gecombineerde Algemene Ledenvergadering aan hun leden voorstellen om het fusiebesluit te nemen en om verder te gaan als één voetbalvereniging EGS’20. Door de coronacrisis zijn we genoodzaakt deze vergadering digitaal te houden. Dit wijkt af van de statuten van de drie verenigingen maar wordt mogelijk gemaakt door een tijdelijke wetswijziging. Deze wijze van vergadering hebben we laten toetsen door de notaris M. Wilhelm en de juridische afdeling van de KNVB.

De digitale vergadering is te volgen via http://egs.0486tv.nl

1. Opening
  2. Vaststelling agenda
  3. Informatie over fusievoorstel
    Als je hier vragen over hebt, kun je deze tot 72 uur voor de vergadering schriftelijk stellen via samenwerking.egs@gmail.com of telefonisch bij het secretariaat. De vragen en antwoorden worden op de site www.egs20.nl gepubliceerd.

4. Voorstel ter stemming
Je kunt je stem uitbrengen door het stemformulier volledig en duidelijk in te vullen. (Je kunt NU al stemmen tot einde ALV.)  Klik hier voor je stemformulier of op de site www.egs20.nl. Hierna maak je een selfie of laat je een foto van jezelf maken. Op deze foto dien je zelf goed herkenbaar op te staan met het ingevulde formulier duidelijk zichtbaar in beeld. Deze foto mail, app of stuur je per post naar het secretariaat:

Mail:                         h.oomen@peelraam.nl
Mob. telefoon:       06-23746619  (Harrie Oomen)
Adres:                      Lievendael 2, 5363 VG Velp

Ieder stemgerechtigd lid tot 18 jaar heeft één stem. Leden van 18 jaar en ouder hebben 3 stemmen. Om de stemming geldig te laten zijn, dient 2/3 deel van het aantal leden van iedere vereniging zijn of haar stem uitgebracht te hebben. Indien dit aantal niet gehaald wordt, zal de vergadering opnieuw gehouden worden op zaterdag 30 mei 2020. Op deze tweede ALV zal geen quorum benodigd zijn en de reeds ingebrachte stemmen tellen dan mee

5. Sluiting

ARCHIEF